Bij de RAV Hollands Midden werken 250 medewerkers in de rijdende dienst. Daarnaast zijn er zo’n 50 medewerkers die binnen de ondersteunende afdelingen werkzaam zijn. Dit gaat bijvoorbeeld om de onderdelen: kwaliteit, medische ondersteuning, roosterplanning, scholing, personeel en organisatie, beleid- en beleidsontwikkeling etc. Zij leveren allemaal een bijdrage aan het verlenen van goede ambulancezorg aan de bewoners van de regio Hollands Midden. Er is een vacature ontstaan voor de functie van:

 

Beleidsadviseur Facilitair in combinatie met Ambulancechauffeur, Ambulanceverpleegkundige of Meldkamercentralist

Voor 32-36 uur per week

 

Dit betreft een interessante combinatiefunctie, waarbij je ongeveer de helft van de tijd als Beleidsadviseur Facilitair werkt en voor de andere helft als chauffeur of verpleegkundige op de ambulance, of als verpleegkundige op de meldkamer.

 

Functie-inhoud

Wat je als Ambulanceverpleegkundige, Ambulancechauffeur of als Centralist doet, hoeft niemand je uit te leggen. Dat vak kent geen geheimen voor je.

Als Beleidsadviseur Facilitair zorg je ervoor dat jouw collega’s in een goede werkomgeving en met uitstekend materiaal kunnen werken aan de zorg voor patiënten.

De belangrijkste taken van een Beleidsadviseur Facilitair:

  • Initiëren en coördineren van allerlei projecten, onder meer bij aanbestedingen op facilitair gebied. Daarnaast houdt je het management, medewerkers en andere betrokkenen geïnformeerd via projectplannen en voortgangsrapportages en evaluaties.
  • Je creëert en onderhoudt een netwerk met externe instanties, ketenpartners, de interne organisatie en lokale overheden.
  • Je volgt de ontwikkelingen in wet- en regelgeving op de voet en zorgt dat de organisatie hieraan blijft voldoen. Je volgt nieuwe ontwikkelingen en trends op het gebied van zorg, dienstverlening en welzijn en beoordeelt deze op toepasbaarheid en implicaties voor de organisatie
  • Je bent de contactpersoon voor leveranciers op tactisch niveau. Je onderhoudt de relatie, stelt spend-analyses op en voert leveranciersbeoordelingen uit.

 

Functie-eisen:

  • Bevoegd, bekwaam en inzetbaar als Ambulancechauffeur, Ambulanceverpleegkundige of Meldkamercentralist.
  • Hbo werk-denkniveau, kennis en ervaring met projectmanagement.
  • Bedrijfskundig inzicht, administratieve en digitale vaardigheden.
  • Goede communicatieve eigenschappen.
  • Ervaring met facilitaire dienstverlening is een pré.

 

Wat bieden wij jou?

De aanstelling vindt plaats volgens de CAO Ambulancezorg. De RAV HM wil zich onderscheiden door een goed personeelsbeleid met veel persoonlijke aandacht voor de medewerkers, opleidingsmogelijkheden en loopbaanontwikkeling.

Voor het deel van Beleidsadviseur Facilitair gaan we uit van een minimum salaris van € 3.225,- (IP 28) en maximaal € 4.682,- (IP 48) op basis van 36 uur. Deze inschaling is afhankelijk van opleiding, werkervaring en de definitieve inpassing in het Functiewaarderingssysteem Gezondheidszorg (FWG).

Bij goed functioneren en ongewijzigde omstandigheden kan deze tijdelijke aanstelling van een jaar, bij een positieve beoordeling, worden omgezet in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

 

Inlichtingen en procedure

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan de functie-eisen? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren! Een selectiegesprek en een assessment maken deel uit van de selectieprocedure. Jouw motivatiebrief en CV ontvangen wij graag uiterlijk 25 januari 2021. Solliciteren kan via www.werkenbijravhm.nl.

 

Voor nadere informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Gertjan Stuurman, projectleider/beleidsadviseur Facilitair tel. 06-83529114 of met Jan de Waard, Algemeen Manager Portefeuille Veiligheid en Ondersteuning tel. 06-52443048.

 

Ja, ik wil deze baan Informatiepakket aanvragen