Wegens een interne verschuiving zoeken wij een locatiehoofd die op inspirerende wijze leiding geeft aan het team van onze opkomstpost in Gouda:

 

 

Locatiehoofd  m/v

36 uur per week

 

Taakinhoud

 

  • Je geeft leiding aan het team van post Gouda (60 medewerkers).
  • Je levert optimale personeelszorg, je coacht en begeleidt teamleden individueel en je stuurt op teamontwikkeling. Je geeft duidelijk je verwachtingen aan en je stelt heldere grenzen.
  • Je signaleert dagdagelijks wat er speelt, je beantwoordt waar nodig vragen over organisatiebeleid en je kaart ervaren knelpunten aan bij de staf.
  • Je organiseert een effectieve overlegstructuur binnen de post.
  • Je geeft input voor het tactisch beleid en je participeert in projectgroepen.
  • Je bewaakt de dagelijkse bedrijfsvoering zodanig dat het primaire proces optimaal verloopt en je ziet toe op een juiste kwantitatieve en kwalitatieve bezetting.
  • Je zorgt voor implementatie en naleving van wettelijke eisen en voor uitvoering van het organisatiebeleid, personeels- en opleidingsbeleid.
  • Je draait mee in een piketregeling en neemt waar voor collega’s tijdens verlof.

 

 

Functie-eisen

 

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
  • Ruime managementervaring, bij voorkeur in de (ambulance)zorg.
  • Sociaal zeer vaardig, communicatief sterk (mondeling en schriftelijk), oplettend en invoelend.

 

 

Over RAV Hollands Midden

Bij de RAV Hollands Midden werken 300 medewerkers, verdeeld over de meldkamer, de rijdende dienst en de staf. Jaarlijks worden er zo’n 60.000 ritten gereden. Iedere collega levert een onmisbare bijdrage aan het verlenen van goede ambulancezorg aan de bewoners van de veiligheidsregio Hollands Midden. De rijdende dienst heeft vaste opkomstposten in Leiden, Alphen aan den Rijn en Gouda.  Het hoofdkantoor bevindt zich in Leiden. Meer informatie over het werken bij RAV Hollands Midden: www.werkenbijravhm.nl.

 

Wij bieden

De aanstelling vindt plaats volgens de CAO Ambulancezorg. De RAV HM wil zich onderscheiden door een goed personeelsbeleid met veel persoonlijke aandacht voor de medewerkers, opleidingsmogelijkheden en loopbaanontwikkeling.

 

Wij bieden een arbeidsovereenkomst aan voor bepaalde tijd. Bij goed functioneren wordt dit na een jaar omgezet in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

 

Het salaris bedraagt, afhankelijk van leeftijd en ervaring minimaal € 3.774,= en maximaal € 5.620, = bruto per maand (schaal 65, peildatum 1 januari 2021)  bij een 36-urige werkweek. Dit is in afwachting van definitieve inpassing in de FWG-systematiek. Voor het meedraaien in de piketregeling ontvang je een piketvergoeding.  Een combinatie met een aanstelling als Officier van Dienst Geneeskundig (OvDG) is mogelijk.

 

Inlichtingen en procedure

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan de functie-eisen? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren! Een selectiegesprek en een assessment maken deel uit van de selectieprocedure. Jouw motivatiebrief en CV ontvangen wij graag uiterlijk 1 mei 2021. Solliciteren kan via www.werkenbijravhm.nl.

 

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang. Voor nadere informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Marthe Cramer, Algemeen Manager portefeuille Zorg, telefoonnummer 06- 26780304.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

 

Ja, ik wil deze baan Informatiepakket aanvragen