De Meldkamer Ambulancezorg Hollands Midden is onderdeel van de Regionale Ambulancevoorziening Hollands Midden en 24 uur per dag beschikbaar voor zowel spoed als niet spoedeisende aanvragen. Per jaar verwerken wij meer dan 90.000 telefonische meldingen, variërend van 112-meldingen tot ambulanceaanvragen van huisartsen, verloskundigen, GGZ-instellingen en ziekenhuizen. De MKA HM is onderdeel van de gemeenschappelijke meldkamer De Yp in Den Haag. In deze meldkamer werken wij samen met de meldkamers van politie en brandweer. Naast de aansturing van ambulances, alarmeren wij diverse andere functionarissen en instanties, wanneer er coördinatie of opschaling nodig is.

 

Voor de meldkamer ambulancezorg zijn wij op zoek naar:

 

Uitgiftecentralist

 

De functie

Als Uitgiftecentralist fungeer je als belangrijke intermediair tussen de intake centralist en de ambulancebemanning. Je alarmeert en informeert ambulances, coördineert de hulpverlening en organiseert de verbindingen. Je bewaakt de regionale beschikbaarheid en spreiding van ambulances waardoor iedereen in een medische noodsituatie snel bereikt kan worden. Je plant de medium en high care ambulancezorg dusdanig in dat wachttijden zo kort mogelijk zijn en ambulances efficiënt ingezet worden.
Hoe en door;
• op professionele wijze ambulancevervoer te plannen en te initiëren;
• beschikbare ambulances optimaal over de regio te spreiden;
• functionarissen en instanties te alarmeren en te informeren;
• voorwaarden te scheppen om ambulancezorg optimaal te laten verlopen.

 

Het profiel

Je kunt bij ons terecht als je over minimaal een MBO-4 werk- en denkniveau en over goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden beschikt. Je hebt een goed inlevingsvermogen en bent analytisch, klantvriendelijk en stressbestendig. Bovendien kan je goed werken met geautomatiseerde systemen en snel informatie interpreteren. Met jouw kennis, kunde en logistiek inzicht speel je een belangrijke rol in de ambulancezorg. Kennis van de ambulancezorgverlening, het gezondheidszorgcircuit en de geografische kaart van de regio is een pré. Wij werken met wisselende diensten op basis van een wensenrooster (7 x 24 uur); je bent bereid en in staat om hier volledig in mee te draaien.

 

Wij bieden

Een uitdagende functie, gewaardeerd conform de CAO Ambulancezorg. Je krijgt een contract voor de duur van één jaar. Bij gebleken geschiktheid wordt deze omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. De ambulancesector kent een structurele eindejaarsuitkering van 8,33%, pensioenopbouw bij het ABP en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Salaris

De aanstelling vindt plaats volgens de CAO Ambulancezorg. Vooruitlopend op definitieve weging van de functie binnen FWG bieden we je een salaris in schaal 45 maximaal € 3468 bruto per maand, bij een 36-urige werkweek.

 

Belangstelling?

Vind je deze veelzijdige baan interessant? E-mail dan jouw motivatie met cv naar sollicitatie@ravhm.nl onder vermelding van vacature Uitgiftecentralist. Een meeloop dag, een antecedentenonderzoek en een assessment maken deel uit van de selectieprocedure. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Xander Kluts 06- 30806741 (na 18 september) of Ron Langenberg 06- 48607082 van de Meldkamer ambulancezorg HM. Reageren kan tot 1 oktober a.s.